Service en onderhoud

U wilt er natuurlijk van verzekerd zijn dat u na de aanschaf van uw heftafel ook de juiste service ontvangt. Met EdmoLift BENELUX B.V. hoeft u zich hier geen zorgen om te maken. Als dochteronderneming van EdmoLift AB hebben wij de meeste originele onderdelen op voorraad en komt er altijd een monteur langs die met uw heftafel bekend is. Daarnaast hebben wij direct contact met EdmoLift Sweden en kunnen wij snel de juiste onderdelen leveren zodat u weer omhoog kunt.

Onderhoud
Als ervaringsdeskundige in de schaarheftafel markt adviseren wij onze klanten altijd preventief onderhoud uit te laten voeren. Na de levering bieden wij u daarvoor een onderhoudsvoorstel aan. Afhankelijk van de situatie adviseren wij daarbij één tot twee keer per jaar een keuringsmonteur langs te laten komen.

Tijdens het onderhoud controleert onze monteur de heftafel op alle kritieke punten en adviseert u over de status van de heftafel. U krijgt daarbij advies over onderdelen welke slijtage vertonen en de periode waarin het verstandig is deze te vervangen. Tevens voert onze keuringsmonteur het kleine onderhoud uit zoals het smeren van assen en het vervangen van slijtonderdelen. Aan het einde van de keuring ontvangt u een rapport met de bevindingen. Indien wij adviseren direct onderdelen te laten vervangen neemt onze service afdeling direct contact met u op.

Storingen en reparaties
Mocht u geen onderhoudscontract bij ons hebben dan bent u uiteraard ook altijd welkom. Indien wij u niet op afstand van de juiste hulp kunnen voorzien dan komen wij in de meeste gevallen bij u langs om de heftafel te bekijken. Onze monteur stelt aan de hand hiervan een advies op en in samenspraak voeren wij voor u de gewenste reparatie uit. Ook de nazorg is bij ons goed geregeld.

Mocht u een schaarheftafel hebben welke niet door ons geleverd is of wellicht van een andere producent is, dan kunnen wij in de meeste gevallen u toch van service en onderhoud voorzien. Neem daarvoor contact met ons op.